ADAM

Dagen jag väntat på i en mååånad. Adam kom på besök! Och jag fick ett påskägg med hallonlakritsskallar! Hii! Visiten började med lite grillning hos några från min skola. Vi vistades på deras tak, spelade gitarr, drack öl och åt en ko som blev utomordentligt god.

Dag två for vi iväg på en rundtur i området, en ganska lång sådan. Vi plockade apelsiner och citroner, kikade på vattnet, lekte lunchlek på stranden och det var då jag utsåg mig själv till dagens pung. Jag lurades nämligen vad gäller ett par p-russin så stackars Adam fick dem på sin mat fast han ej ville ha. Ja-aa, så kan det bli. På vår fortsatta vandring mot ett berg som ej går att bestiga började det regna. Trots regnet tyckte jag att vi hade det rätt mysigt under vårt paraply.



Vi fann apelsiner

Vi handlade pizza av en kines och stekte champinjoner!
Åhmen åååh, jag förstår inte hur man får bilder att hamna som man vill! Nåja, man ser dem i alla fall, alltid något.



 











Måndagen var ganska varm och solig så då bar det av till stranden för bad. Adams huvud förvandlades till en dödskalle. Sedan lekte vi med pannkaka och glass på en strandrestaurang. Framåt aftonen lagade vi (Adam) mat. Champinjoner bland annat. Förträfflig måltid som förtärdes på en balkong.

 

 

 

 

 

 



  

 


Kommentarer
Postat av: moster prost

Hej. Alwa undrar vad Adam äter....

2011-11-13 @ 20:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0