Helg

Nu har jag varit här i en vecka, det går undan! Lite i alla fall. I torsdags var jag inne i centrum för första gången, senare blev det öl och tapas med massa folk, bl.a en finsk. 

Igår var pungtantens sista dag, hon bjöd på choklad men mig lurar hon ej, hon kommer alltid att vara en ragata. På kvällen vankades det mat och kalas med folk från skolan så jag vandrade iväg i regnet med några öl och en flaska mojito under armen. Eftersom det var Marinas (holländskan) sista dag blev det partaj hemma hos henne. Hon hade för övrigt den finaste lägenheten som alla är ute efter. Med utsikt över havet som det var ca 15 meter till. Nåja.

Idag ska jag minsann tvätta en sväng. Lite senare ska jag bege mig in till centrum och köpa lite kläder, kanske hitta ett McDonalds och bara strosa omkring för mig själv ett tag. Kan ju vara trevligt ibland.

Jag skulle tro på en lugn afton med lite chips, öl och kanske Sunes sommar! Preliminärt ett besök på IKEA imorgon med min nya svenska vän Jennifer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0