IKEA

ÄNTLIGEN! Hohooo! Nu äger jag ett ordentligt täcke! Till och med TVÅ stycken, 2.50 euro styck! Det kallar jag kap! Jag och Jennifer tog ett tåg mot Ikea direkt efter skolan, bara 2.50 euro tur och retur och det gick på ca 10-15 minuter! Mycket braaa!

Väl på Ikea blev vi hungriga direkt och förtärde förstås köttbullar och lingonsylt! Mmm! Därefter handlade jag täcken, en spegel, doftljus och en kopp (finns endast två muggar i lägenheten, ÖH) Vid utgången fanns en mat-shop där det fanns bl.a sill, köttbullar, sylt, gräddsås, lax, svenskt godis mm. Jag slog till på marabouchoklad, delikatobollar och NORRLANDS GULD! Lycka! Känns fortfarande underligt att kunna handla alkohol över 3,5%, nåväl, jag klagar inte.

Jag är så glad över mina köp, speciellt över spegeln (som visade sig bestå av fyra delar vilket gjorde den större än väntat, bra!) och att förhoppningsvis inte behöva frysa på nätterna. Gud vilken bra daaag!

Idag kom det lite nytt folk till skolan, dock bara äldre människor. Jag fick en ytterst trevlig svensk polack vid namn Ezbieta till min klass. Såååå mycket bättre än pungtanten! Den här tanten pratar också ganska mycket, men är i alla fall lugn, försynt och trevlig så det är bra. Kommande bilder hamnade visst lite hursomhelst, nåja!

Invigning av täcket, nööjd!

 Ett stycke spegel och lite ren tvätt

                                                    Mina Köp ^^             

Och den bjuder jag på


Kommentarer
Postat av: Elin

Oh kära hjärtanes vad trevligt med ÖL. Ölölölölöl.

2011-03-14 @ 22:25:35
URL: http://elinmariabrandt.blogg.se/
Postat av: Elin

Oh kära hjärtanes så trevligt med ÖL! Ölölölölöl.

2011-03-14 @ 22:26:30
URL: http://elinmariabrandt.blogg.se/
Postat av: Elin

Oh kära hjärtanes så trevligt med ÖL. Ölölölölöl.

2011-03-14 @ 22:27:19
Postat av: Elin

Jaa-aa datorn pungade ur så det blev tre kommentarer istället för en!

2011-03-14 @ 22:44:26
URL: http://elinmariabrandt.blogg.se/
Postat av: ~ Sandran.

Hahaha, massor med kommentarer :D

Men guuuud så glad jag blev nu när jag fick seee dig lite :D Och bollar! Tessin! Fiiiiikaaaa! S7! döööör <3

2011-03-15 @ 19:55:51
URL: http://shaded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0