Kyla, värme och ännu mer kall pizza

Igår blev det tidig läggning eftersom det var SÅ JÄKLA AP-KALLT! Låg i fosterställning hela natten med tjocktröja, strumpor och handdukar. Täcket är inte mycket att komma med så att eeeeh. Och gud vad jag saknar ett par raggsockor! Nåväl.

Dagen började med att upptäcka en sorts rullgardin vid mitt fönster samt att leka skype-lek med Adam :D Sedan vandrade jag iväg med min kamera för att leta upp skolan. Jag upptäckte genast att jag tagit på mig alldeles för mycket kläder,ja-aa. Skolan var ytterst lätt att hitta till, tar ca 10 minuter från mig att gå. När jag nöjd, varm och glad hade hittat skolan kilade jag ner till stranden och kände på vattnet, hade en pratstund med Ad och tog lite kort.
Nöjd när jag precis funnit skolan!

På denna promenad hade jag tänkt inhandla massor med saker, prova att ta ut pengar och finna en brevlåda men mina fötter pungade ur och jag var alldeles för varm så jag spatserade tillbaka. Väl här fick jag inte upp dörrfan. Alltid ska det vara något! Som tur var så var fransmannen hemma och öppnade åt mig. Nästa sak som jävlades var spisen. Förbannade jävla apskitsspis! Fransmannen, som för övrigt heter Felipe eller Filip, var upptagen och lekte skype-lek så honom ville jag inte besvära ännu en gång. Jag gav helt enkelt fan i spisjäveln, tog tre av mina kalla mini-pizzor och var nöjd med det ändå.


Som sagt är det ganska varmt idag, inte linne-väder kanske, men varmt. Tydligen ska det dock bli regn nästan hela veckan, men väderleksrapporter är nog ej att lita på. Jag ser i alla fall fram emot att få träffa folk i skolan imorgon! De två svenskarna har fortfarande inte synts till här och fransmannen, eh ja, han är fransk.

Man ser väl knappt vad bilderna föreställer, men nåväl.

Kommentarer
Postat av: ~ Sandran.

Håååååå, värme <3

Och Fransmannen är Fransk, (y)

2011-03-06 @ 16:11:09
URL: http://shaded.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad pungigt och skojigt på samma gång! Trevligt att det är nära till skolan. Och MYCKET trevligt med blogglek!

2011-03-06 @ 16:39:38
URL: http://elinmariabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0