Lyckaaa!

HÖÖÖ! Idag fick jag pakeet! Från farmor! Raggsockor och HALLONLAKRITSSKALLAR! Jag blev så glad så glaaad! :D

I helgen träffade jag för övrigt på en nigerian på Mercadona som ville bli min vän och att vi skulle träna på spanska tillsammans. Han väntade på mig utanför affären och pratade hela vägen till min gata. Där gav han mig sitt nummer (jag hade dock inte för avsikt att höra av mig till honom då man inte bör leka med främmande negrer, ja främmande överhuvudtaget) Så ställde han frågan: Lovar du att du ringer? Jag sa: Nej, jag vill inte bli din vän. Och där slutade historien om mitt möte med den främmande nigerianen.

Igår kom Jennifer hit och lånade min tvättmaskin. Det är typ något fel med allas lägenheter här och för deras del är det alltså tvättmaskinen. Medan maskinen lekte med tvätten letade vi efter en restaurang som serverade kebab. Vi hittade ett ställe som verkade bra men vände i dörrn eftersom vi blev inropade av sliskiga, uppflinade spanjorer. Istället hamnade vi på en pizzeria vid strandpromenaden.

Idag tänkte jag vara trevlig mot en ny tysk i skolan som ofta ställer sig själv i ett hörn. Hon verkade dock föga intresserad av mina frågor, började röka gjorde hon också när vi stod där så jag gick därifrån ganska snart. Träliga tysk. Nåväl.

Idag kom även Alex hit och tvättade. Det är märkligt, bara för att deras tvättmaskin är trasig så ska de snart få flytta till en annan lägenhet. Varför inte bara ge dem en ny maskin? Neeej just det, då måste ju pungarna (de som har hand om lägenheterna) röra på sig! Deeet är ju för mycket begärt. Återigen: slappa spanjorer.

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahhaha! "Nej, jag vill inte bli din vän!" Bra sagt!!

2011-03-24 @ 10:52:37
URL: http://elinmariabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0