Lite mer helg och så

Gårdagen var oooerhört trevlig! Jag for in med bussen till stan och gick omkring i affärerna. Málagas utbud av kläder är skapligt stort! Väldigt mycket fint! Tur att jag inte är så intresserad av kläder, annars hade alla mina slantar gått åt! Jag köpte i alla fall linne, t-shirt, jacka, underkläder, en uggla, ett ugglehalsband, tröja och lite annat. Sedan slog jag till på min efterlängtade Big Mac! Klädaffärerna stänger för övrigt kl 22 måndag-lördag! ÖÖÖH!

När jag kom hem vid halv åtta-snåret blev det Skypelek med familjen B! Därefter blev det Sangría med mina rumskompisar Susanna och Johanna och när de drog vidare ut lekte jag med Sunes sommar, chips och godis!

Imorse hade jag sett fram emot att sova lääänge, minst till kl elva. Men NEEEH! Vid sju väcktes jag av en telefon som ringde var femte minut, det hann ringa ett antal gånger innan jag fattade att det var i vår lägenhet. Jag som för en gångs skulle hade sovit jättebra och inte frysit alls! Nåväl, mina roommates hade inte kommit hem än så jag pallrade mig upp och letade efter mobiljävlatyget! (på begäran av grannarna som rabiat knackade i väggen)
Jag återgick till sömn, men väcktes av någon som ringde på dörrn kvart över nio. Där stod Susanna glad i hågen och hade glömt nyckeln. Förmiddagen ägnade jag åt tvättning och att leka med min dator. Sedan loggade till min stora lycka Adam in på Skype, iiiih :D

Jag tog mig en långpromenad i soldiset och tittade på folk, aktade mig för bajs och var rädd nästan hela tiden för alla fågeljävlar som prompt ska springa vid fötterna på en.. USCH. Efter promenadleken kände jag mig ovanligt rask och sprang en sväng också, ner till stranden. Sedan provade jag mitt nya schampoo, inte så relevant. Nåja.

Den här veckan ser jag fram emot, farmor skickade nämligen ner raggsockor förra veckan så de borde komma nu snart! Ska bli så skööönt!

ÅÅÅH! Idag köpte jag flygbiljetter till Oslo för ett besök hos Aaaad! :D Jag är ledig från skolan på långfredagen så jag åker härifrån på skärtorsdagskvällen och kommer tillbaka söndag kväll! Mycket treeevligt!

Jag har inte tagit så många bilder än, men det blir sedan när solen tittar fram! Inte så skoj att ha kort på regn.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0