Kalas, sol, brända skinkor och avokado.

Jag tar tillbaka, min lärare är jäkligt bra. Bara en liten sidnotis.

Invigde helgen med lite party hos amerikanen Tasha. Sedan bar det av in till centrum där vi dansade till efter kl 5. Herreguuud sover aldrig folk här? Spanjorer.. Hemma stänger liksom ställena vid 2, här går man ut vid två och lyckas hålla sig vaken till morgonkvisten. Befängt. Nåja, kul hade vi i alla fall!

Morgonen därpå blev det stranden för hela slanten och jag brände mig på ögonlocken och skinkorna, hahö. Framåt aftonen var jag sugen på mc-donaldsmat och åkte in till stan för att förtära en förträfflig Big mac-meny. Jag hittade också en del kläder och tittade på underligt folk. Väl hemma tog jag mig ett kik på Livvakterna. Mycket bra film som jag har sett ett antal gånger, dock var det först nu som jag upptäckte att det ju handlar om Johan Falk, från Gruppen för särskilda insatser. Relevant -nej. Öööh.

Söndagen blev även den lugn med krabbpinnar, läxa, musik, stranden och återigen något brända skinkor x)
Jag har för övrigt blivit smått beroende av avokado och krabbpinnar, pungigt jävla gott!

För på löööördag kommer Id & El! Iiiiiiiiiiiihh :D Det ser jag så mycket fram emot så!


Här skulle det funnits en bild eller två om jag inte varit så lat. Nåväl, en dag blir det.

Kommentarer
Postat av: El

Huiiiiii! Det ska bli så roligt!! :D

2011-03-21 @ 14:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0