Kalas och Billy's

I helgen var jag kvar på Ingesund och lekte. Det vankades fest, jag övade på gitarrspel, spelade spel och i lördags promenerade Amanda och jag till stan och spenderade ca 3 timmar på ett café. Man måste ju utnyttja att "påtår ingår", hur många gånger det fylldes på är en annan femma.. Vi letade febrilt efter en musikaffär som skulle finnas, men förgäves för den verkar inte existera.
 
I söndags hade jag förberett för pannkaka och inhandlat allt vad det innebär. Dock hade någon, till min största bitterhet, druckit upp min mjölk... Blev inga pannkakor den dagen utan jag fick snopet värma på en Billys panpizza, liksom både fredag och lördag. Men vad ska jag säga, det slinker ju ner det med. Hm.
 
Igår hade vi ett födelsedagsbarn i klassen och det blev tvåstämmig födelsedagssång på kör'n samt tårtkalas på kvällen, mysigt! Min gåva var en burk Småland, vackert inslagen i kollegieblockspapper.. Eh.
 
Idag körde vi igång med den så kallade paletten, vilket är nåot i stil med "elevens val". Basal kroppskännedom stod på schemat för mig och det var sannerligen nyttigt. Detta innebär lite balansövningar, andning, massage mm. Det var rart, det var det.
 
Förut sprang jag in till stan för att handla mig lite frukt och annat, hade turen att stöta på en från skolan som åkt bil in till affärn så jag slapp älga tillbaka med matkassen under armen! Skönt. För övrigt tycker jag att Coops egna märke är helt fantastiskt, ville bara få med det. Billigt och gott tycker jag.
 
Nåväl, imorgon blir det föreläsning om folkmusik och allt vad det kan innebära, samt gitarrlektion på det. Ännu en härlig dag med andra ord. Jag är mycket nöjd just nu. Tjing tjong!
 
 

Födelsedagsbarnet hugger in på äppepaj, gott!                        
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ~Sandran.

Ja, jag ska kommentera på varje inlägg. Minst en gång på varje! MINST! AAAAAAH! Det set minsann mysigt ut ^^
Men jääävel att stjäla mjölken alltså.

2012-09-12 @ 19:59:39
URL: http://shaded.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0