September

 
Nu har jag fått upp lite affischer och ställt ut några ugglor i mitt rum så nu känns det riktigt hemtrevligt inne hos mig! Tänkte att jag skulle plocka med mig några småsaker när jag var hemma i helgen men det blev visst en hel resväska med grejer.. Helgen spenderades i Nyköping, Linköping sam ett par timmar på Södertälje central då tåget inte behagade ankomma.
I lördags åkte jag och Adam till Linköping och såg Winnerbäck :D Helt. jävla. underbart. ÅH. Var dock lite orolig att vi inte skulle hitta dit eftersom det typiskt nog var vägarbeten i halva stan.. Men fram kom vi till slut!
 
Igår kom sommaren på besök för en dag och jag fick infallet att kila bort till Ingestrand och ta ett dopp. Kallt som sjutton men väldigt skönt efteråt. Fast nu hoppas jag att sommaren är slut för jag har längtat efter hösten sen i våras höhö.
 
Idag står det inte mycket på schemat, lite informationsmöten och ensemble i eftermiddag, tror vi ska välja en ny låt att öva in så det kan bli spännane. Det blir mycket ledig tid eftersom vi är indelade i grupper på de flesta lektionerna och alla grupper är ju inte där samtidigt. Då blir det oftast att man sitter och klinkar på sin gitarr, går ner i källarn och spelar piano eller tränar på något annat. När det inte hålls lektioner är de fritt fram att använda alla instrument som finns i skolans lokaler vilket är perfekt!
 
 



 
 
 
 
  

Kommentarer
Postat av: ~Sandran.

Huuuuuuuuur ser det uut där du booor? Ihiiiiii. Jag är så nyfiken så nyfiken!

2012-09-12 @ 19:58:17
URL: http://shaded.blogg.se
Postat av: Elin

Skoj! Jag visste inte att du skrev här igen! :D

2012-09-27 @ 18:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0